وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

وبلاگ رسمی مهندس علی کسرایی.تلاش بر این است تا تجربیاتم رو بدون واسطه در اختیار علاقمندان قرار دهم

آخرین نظرات
پیوندها

Dual DMVPN : Phase 2 & 3 - IPSec

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۰۶ ب.ظ

با عرض سلام حضور دوستان ارجمندم

عده ای از دوستان قبل از سال تحویل ایمیل زده بودند و در مورد سولوشن های سازمانی و ی پی ان پرسیده بودند که بران شدم تا مواردی را طراحی و تقدیم کنم . در ادامه مباحث DMVPN در مقیاس های Single و Dual را طراحی ، شبیه سازی نموده و برآنم تا بشکل ویدیویی مباحث را تقدیمتان کنم . امید است تا بتوانم در تعطیلات عید این امر محقق گردد . در واقع هدیه نوروزی بنده به شماها عزیزانم خواهد بود . در خاتمه دوستانی که منتظر این ویدیوها هستند ، فایل ها ، چند هفته دیگر ، ذیل همین یادداشت اضافه خواهند شد . فدای دوست




نظرات (۴)

  • رضا نیکنام
  • با عرض سلام و احترام خدمت استاد تقاضا داشتم در آغاز اموزش هر مجموعهای لطفا بگین که این بحث مثلا مربوط به کدام دوره سیسکو میباشد تا برای دانشجویان تازه کار نیز مورد استفاده واقع شود ... .وواگر یک طبقه بندی دوره ای در ویدئوهایتان داشته باشید برای کاربران تازه کار مثل بنده بیشتر مورد استفاده خواهد بود ...
    با تشکر فراوان
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    درست می فرمایید
    سپاس
    سلام خدمت مهندس بزرگوار و زحمت کش جناب کسرایی
    ضمن عرض خسته نباشید،آقای مهندس ما مشتاقانه منتظر ویدیوی dmvpn هستیم اما متاسفانه هنوز آپلود نشده،جسارتا کی قراره آماده بشه؟؟

    با تشکر
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب

    عذرخواهم از بابت تاخیر.بسیار گرفتارم بلحاظ کاری و علمی . انشااللله تا آرامتر شدم حتما تقدیم می کنم.
    فدای دوست
    بت عرض سلام خدمت استاد گرامی
    امکانش هست بگین چه روزی فیلمها آپلود میشن ، البته به بزرگواری خودتون جسارت منرو ببخشید.
    با تشکر

    پاسخ:
    سلام عزیز
    بنده کمی بیمار بودم و در ادامه در گیر دندانپزشکی شدم. 
    انشاالله حالم که بهتر بشه تقدیم می کنم. 
    فدای دوست
    ممنون. منتظر یه ویدئو خوب مطابق سلوشن های امروزی سازمانها .

    پاسخ:
    فدای دوست . انشاالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی