وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

وبلاگ رسمی مهندس علی کسرایی.تلاش بر این است تا تجربیاتم رو بدون واسطه در اختیار علاقمندان قرار دهم

آخرین نظرات
پیوندها

Mikrotik v6.33 Image for GNS3

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۴ ب.ظ

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و همراهان ارجمندم

مدت زیادی بود که پست جدیدی در وبلاگ نذاشتم چون بسیار درگیر تحقیق،تحصیل و پروزه های متعدد بودم ولی خلاصه بعد از مدتها برآن شدم تا با یک پست انفجاریه جدید ، همراهانم را سورپرایز کنم . بر هیچ کس پوشیده نیست که چند سال قبل اولین کسی بودم که در دنیا ، روش استفاده از ایمیج های میکروتیک در GNS3 را برای فارسی زبانان ارایه داده و ایمیج مربوطه در وبلاگ رسمیم انتشار یافت . ولی بعد از مدتها دیدم که مثل قارچ از این سایت و اون سایت سر درآورد و خیلی ها تهمت زدند که کار خودش نبوده و از این کثافت کاریها که خودتون در جریانید . بنده که حال و وقتی برای پاسخ به این پریشان گویی ها نداشته و ندارم ، برای همین سعی کردم در فرصتی مناسب دوباره ایمیجی جدید برایتان ارایه کنم . باید عرض کنم که این پست رو مدیون جناب جواد عباسی از مهندسین ارجمند میکروتیک هستید که اگر ایشون نبود بنده حالی برای ساخت ایمیجی جدید نداشتم . فقط بگم این ایمیج کاملا قانونی بوده و هیچ محدودیتی برای استفاده از آن در پهنای باند اینترفیس ها ندارد و اگر لایسنس قانونی برایش تهیه کنید به راحتی می توانید در GNS3 و یا جاهای دیگر ازش استفاده کنید . دوستتون دارم و امید که این خدمت جدید بدردتون بخوره.  در وبلاگم در قسمت فهرست موضوعی وبلاگ، می توانید لینک میکروتیک ایمیج را پیدا کرده و ویدیویی برای نحوه استفاده از ایمیج ساخته شده است که از آن بهرمند شوید .برای سلامتیتان دعا می کنم و شایان ذکر است کلیه مراحل ایجاد این فایل دارای شاهدان عینی بوده و در همه حال قابل اثبات می باشد . تاریخ ساخت : 26 آبان 1394 ،حدود 13 روز پس از اعلام ریلیزه استیبله سیستم عامل .

برای امنیت بیشتر و جلوگیری از ادعاهای بی اساس ، محاسبات HASH و ... ارایه می گردد . وای بحال بیخردانه کپی کاره تهمت زن  :

MD5 :   dceb7e0d1a921ce9a9b3437bea24a8ab

SHA1 :  37f8323d4688b0c63ea50fc3f64c9a841b843010

CRC32 :   f55afd31

نظرات (۳)

خیلی ممنون از آموزشای عالیتون 

پاسخ:
سربلند باشید
با سلام
ایمیج شما بی نقص لود و لاگین میشه ولی میخوام ببینم چطور میشه با وینباکس بهش وصل شد؟
تو سایت میکروتیک زده باید کارت شبکه مجازی لوپ بک رو هم بهش اشتراک بدیم
 tool - romon رو فعال کنید.
همین کار ها رو میکنم ولی وینباکس سیستم چیزی پیدا نمیکنه
http://forum.mikrotik.com/viewtopic.php?t=99658
پاسخ:
خدا رو شکر
بنده کمی بیمار بودم برای همین دیر شد . عذر خواهم که نتونستم بموقع کنارتون باشم و خوشحالم که با تحقیق بیشتر به پاسخ رسیدید .
فدای دوست
 دم شما گرم

چه دل پری داشتی
پاسخ:
سلام عزیزم
دلم پر نیست . این رسمه که وقتی ادم درد دل می کنه ، همه فکر می کنن دلش پره .
به هر حال وقتی افرادی کم خرد اثار علمیه شما رو هم جعل کنند ، شاید شما هم
به درد دل بیوفتید . فدای دوست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی