وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

وبلاگ رسمی مهندس علی کسرایی.تلاش بر این است تا تجربیاتم رو بدون واسطه در اختیار علاقمندان قرار دهم

آخرین نظرات
پیوندها

MicroSoft - WMIC

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۱ ب.ظ


با سلام خدمت شما عزیزانم

چند روز پیش به دنبال دریافت چند ایمیل شیطنت آمیز در خصوص یک سئوال واحد مجبور شدم به آن پاسخ دهم . البته نمی دونم چرا بعضیا اینطوری عمل می کنند. خلاصه چون مطلب رو برای شماها عزیزانم هم مفید دیدم بیشتر دلم خواست تا براتون در موردش یه پست بزارم . مطلب در مورد تیتر این یادداشت هستش که مدل جدیدتر نسخه ی دابلیو-ام-آی می باشد

دوستان سئوال کرده بودند که دابلیو-ام-آی-سی چیست و چطوری میشه سید یوزرها رو مستقیما دید و مشاهده کرد ؟

...................

البته من خودم این مطلب رو بیشتر دز کلاس های امنیتی خودم میگم و کامل روش بحث می کنم . چند تا لینک برای مطالعتون ارائه می دم که خودتون بیشتر بخونید . آخه نیازی ندیدم توضیح واضحات بدم . ولی در پاسخ با این افراد شیطون یک عکس براتون آپ کردم . خوب ببینینش . شبیه سازی توسط خودم انجام شده .  بدردتون می خوره و جوابتون رو در اون میگیرید . فقط اینو بگم که اگر در حین عمل هک ، هکری بتونه بعد از مرحله ی ریکانیسنس و ... خلاصه یک شل کامل با قابلیت فول اکسس به دست بیاره ، با دیدن  سیدها ، روزگارتون سیاه میشه . البته هک سیستم بصورت داخلی و خارجی انواع و روش هایی دارد که از حوصله ی این پست خارج است . دستوراتی که براتون در تصویر گذاشتم کاملا گویا هستند . لطفا بعد از دیدن تصویر بنده و خوندن لینک های ذیل اگر باز هم سئوالی داشتید در خدمتتون هستم

فدای شما دوستان فرهیخته و مهربانم


لینک برای تحقیق و مطالعه بیشتر :

http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb742610.aspx
http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/wmic.mspx?mfr=true

از اینکه نظرات و سئوالهای خود را با کلیک نمودن بر روی آیکون حباب ارائه می نمایید سپاسگزارم .



  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۷/۱۶
  • ۹۲۹ نمایش
  • Senior Administrator

Ali Kasraei

علی کسرایی

WMIC

Microsoft Security

Microsoft

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی