وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

وبلاگ رسمی مهندس علی کسرایی.تلاش بر این است تا تجربیاتم رو بدون واسطه در اختیار علاقمندان قرار دهم

آخرین نظرات
پیوندها

Mikrotik Image For GNS3 - Level 6 LIC

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ

با سلام حضور شما عزیزانم

بالاخره انتظار جهت دریافت Image برای GNS3 در خصوص انجام سناریوهای روترهای میکروتیک Mikrotik به پایان رسید . ارائه و تولید بدون باگ این فایل برای اولین بار در ایران توسط اینجانب بنا به درخواست شما گرامیان انجام شده است .با کلیک بر روی آیکون پایین یادداشت آنرا دانلود نموده و  به راحتی می توانید آنرا به GNS3 اضافه کرده و با لایسنس سطح 6 ( بالاترین سطح دسترسی ) به انجام و حل سناریو های مربوطه بپردازید . در ادامه لازم به ذکر است که ورژن آن ( 5.20 ) می باشد و اینکه بنده این فایل را به منظور نشان دادن ضعف های امنیتی سیستم عامل روترهای میکروتیک ارائه کرده ام . توضیح اینکه هر گونه استفاده غیر علمی از این فایل بر عهده دانلود کنندگان آن می باشد و خاطر نشان می کنم که به هیچ عنوان آسیب پذیری مربوطه که از آن طریق این سیستم عامل Down شده است افشا نخواهد شد و اطمینان می دهد که تا آخرین ورژن حال حاضر که ( 6.11 ) می باشد این آسیب پذیری وجود داشته و Patch نشده است و از روش های HunterTIK یا اینچنین روشهای مربوطه هم استفاده نشده است . پس دوستان خیالشان راحت باشد . در خاتمه امید که این خدمت کوچک ولی ارزشمند مورد توجه دوستان قرار گیرد . موفق و شاد باشید . فدای دوست

 

نکته )

 بنا بر رعایت اصل Patent بنده لایسنس را به دوستان ارائه نکردم. 

 

آموزش تصویری روش استفاده از فایل مربوطه در Gns3 :

 

 

دانلود فایل : 58 Mg

 

نظرات (۷)

  • بیژن زارع فر
  • با  سلام و عرض تشکر از جناب کسرایی.در رابطه با خطای Communication with server 127.0.0.1:10525
    باید عرض کنم این error احتمالا مربوط به loopback مایکروسافت است.من بدین ترتیب حلش کردم.دو آیپی هم رنج یکی روی loopback و یکی روی اینترفیس connected میکروتیک set کنید و شکل winbox حل میشود.

    پاسخ:
    سپاس از لطف شما . 
    ممنون از اینک اطلاعاتتونو رایگان به اشتراک میگذارید.
    باسپاس
    پاسخ:
    جناب محسن خان
    سلامت باشید. فدای دوست
    استاد سلام
     من وقتی Qemu Gust  رو Start میکنم  خطا Communication with server 127.0.0.1:10525 رو میده
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    در خصوص کرک هم من کاری انجام ندادم فقط فایل ایمیج رو وارد کردم
    پاسخ:
    مهندس جانم. 
    راستش بنده تا الان این اررور را ندیده بودم و برخوردی نداشتم. ولی ایمیج بنده نیازی به کرک ندارد. فقط از قبل باید سریال قانونی لول شش را می داشتید تا بتونید از امکاناتش استفاده کنید. فدای دوست
    سلام...ممنون از ویدیو و آموزش
    پاسخ:
    سلامت باشید. مهندس جان
    سلام مهندس
     من برای کانفیگ کردن کلاد به مشکل برخوردم اصلا برای من هیچ کارت شبکه ای رو نمیاره ؟؟؟ چیکار کنم
    تمامی مراحل رو هم انجام دادم ولی نمیدونم چرا !!!!!
    پاسخ:
    سلام دوست من
    در صورتیکه ارروری در بین نباشد قانونا محال است. فقط مطمین باشید که کارتهای شبکه شما همگی enable هستند و پس از آن کلاد حتما آنها را می شناسد. اگر امتحان کردید و مشکل رفع نشد تلفنی تماس بگیرید تا کمکتون کنم. ۰۹۱۷۶۰۱۲۰۹۸. یا حق
    با سلام و تشکر از سایت مفیدتان
    من چند وقتیه به فکر خوندن میکروتیک افتادم.ولی کتاب های مفیدی پیدا نمی کنم.یه کتاب هم پیدا کردم که مال سال 2009 از دنیس بورگس هستش ولی قدیمیه.ویرایش دومش هم فروشیه و قابل دانلود نیست.آموزش های دیگه ای هم که پیدا کردم پراکنده هستند.مثل سیسکو کتابی وجود نداره؟
    ممنون میشم اگه اطلاع دارید معرفی کنید.
    پاسخ:
    سلام دوست من
    برای اموزش حضوری میکروتیک از استاد ارجمند حامد فرنودی استفاده کنید و برای اموزش غیر حضوری از  اموزش های دوست ارزشمندم در شرکت رایکا استفاده نمایید.یا حق
    سلام استاد
    ممنون از ویدئو.به مشکلی برخوردم بعد از اجرا error زیر می آید:
    no bootable device
    راه حل چیست؟
    پاسخ:
    سلام دوست من. اگر دقیقا طبق فیلم عمل کرده باشید نباید این ارور را دریافت کنید. فدای شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی