وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

وبلاگ رسمی مهندس علی کسرایی.تلاش بر این است تا تجربیاتم رو بدون واسطه در اختیار علاقمندان قرار دهم

آخرین نظرات
پیوندها

Mikrotik final version 6.33.2

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ

با عرض سلام مجدد

امروز 10/9/1394  آخرین ورژن سیستم عامل میکروتیک ریلیز و استیبل 6.33.2 معرفی شد و کمال کان برای اولین بار است که ایمیج مربوطه برای GNS3 توسط وبلاگ بنده معرفی می گردد. با توجه به استقبال ملت عزیز در خصوص نیاز به این فایل ها ، بر آن شدم تا از این ببعد این وبلاگ مرجع دانلود ایمیج های به روز باشد . برای امنیت بیشتر و جلوگیری از ادعاهای نابجای دیگران مبنی بر جعل فایل؛محاسبات HASH و ... ارایه می گردد :

MD5 :    b131e06a3a438f5139832efb2ea36c62

SHA1 :    c6d515aec07c85f0d583de089a80d9841e4677d2

CRC32 :  073036ff


لینک دانلود

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۱۰
  • ۴۰۱۶ نمایش
  • Senior Administrator

Ali Kasraei

GNS3

Mikrotik

Mikrotik Image

ایمیج

علی کسرایی

میکروتیک

نظرات (۱۰)

استاد کسرایی عزیز سلام . همه ی ما ایرانی ها خوشحالیم که  نخبه ای چون شما رو در مملکت داریم و بهش افتخار میکنیم . 
پاسخ:
بزرگوار ...
از لطف حضرتعالی سپاسگزارم.بنده هم به عزیزانی چون شما افتخار می کنم.
شادان باشید.یا حق
سلام و احترام خدمت شما . میخواستم بدونم چرا خیلی وقته که شما وبلاگتون و اپدیت نمیکنید ؟
پاسخ:
سلام عزیزم

گرفتارهای کاری و تحقیقیم درگیرم کرده وگرنه بزودی سورپرایز دارم.قدردانم که بیادم هستید ای مهربان
فدای دوست

با سلام وتشکر از انتشار مطالب مفید

من به تازگی آموزش میکروتیک رو شروع کردم پس از دانلود ایمیج متاسفانه لایسنس می خواد و هر کاری میکنم در لول 0 میمونه لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ:
سلام عزیزم
این فایل لایسنس قانونی می خاد.بنده چیزی رو هک نکردم.فقط برای استفاده در gns جنریت کردم.باید حتما لایسنس بخرید.بنده خودمم خریدم عزیزم.کاملا قانونی.بدای دوست
  • عبدالمهدی بحرالعلوم
  • با سلام خدمت استاد گرامی
    تشکر فراوان بابت این ایمیج .
    موفق و پیروز باشید.
    پاسخ:
    سلام دوست من
    موفق باشید.فدای ددست
    سخن شما متین . ولی وقتی که میکروتیک و با حداکثر توان  سخت افزاری روی gns3 ران میکنیم نهایتا بیشتر از 5 تا سخت افزار جواب گو نیست و همین 5 تا سخت افزار هم به صورت کامل استیبل نیست . موفق باشید 
    پاسخ:
    دوست عزیزم
    دز تست های انجام شده بیشتز از 5 تا عملیاتی شده است . فدای دوست
    با سلام 
    با توجه به تجربیات من فایل ایمیج های مربوط به میکروتیک که در اینترنت برای gns3  ریلایز شدن اکثرا با مشکل و باگ رو به رو هستن و به دلیل راحتی کار با vmware  و نرم افزار های مشابه  و همچنین  اتصال راحت انها به کارت شبکه و اینترنت . کاربران میکروتیک بیشتر به این سمت گرایش پیدا کردن و کمتر کسی با gns کار میکند و تنها مزیتی که دارد این است که اتصال میکروتیک به چند دیوایس با وندر مختلف قابل اتصال است . 
    پاسخ:
    سلام دوست من
    نظر شما محترم است . فکر می کنم شابد با Gns3 رابطه خوبی بلحاظ علمی نداشته باشید . وگرنه کسی نمیاد وقتی دیوایس مستقیم و بدون باگ وجود داره ؛ بیاد ببره توو vmware با هزار مشکلاتش.
    بیشتر تحقیق کنید . در ضمن . ایمیج های مربوطه ؛ همگی ساخته خوده بنده هستند و لایسنس قانونی دارند و هش مربوط به آن منتشر شده و اینکه شاهد قانونی برای ساخته های علمی بنده وجود دارد .
    من نمی دونم شما از کدام مرجع میکروتیک دانلود می کنید . ولی اگر از وبلاگ بنده دانلود کنید مطمین باشید کوچکترین باگی نخواهید یافت مگر که باگ های مربوطه به خود روتر او اس که دیگر به بنده مربوط نیست .
    چون ایمیج های حاضر دقیقا از روی فایل نصب اوریجینال میکروتیک تهیه میشن . فدای دوست
    سلام استاد ارجمند.سپاس از تلاش و لطفتون
    پاسخ:
    سلام همراه من
    سالم و سلامت باشید و پایدار.
    خلاصه به جواب رسیدم.

    کافیه طبق مراحل راهنما تو سایت میکروتیک (اینجا) پیش بریم و یک cloud رو به وسیله یک switch به روتر وصل کنیم. مشکل اتصال با وینباکس هم حل میشه و به خوبی کار میکنه
    پاسخ:
    خدا رو شکر
    بنده کمی بیمار بودم برای همین دیر شد . عذر خواهم که نتونستم بموقع کنارتون باشم و خوشحالم که با تحقیق بیشتر به پاسخ رسیدید .
    فدای دوست
  • هاشم قوامی
  • بسیار  عالی   .ممنون
    پاسخ:
    سلام بر مهندس ارجمند قوامی
    انشاالله بر قرار باشید .
    فدای دوست
    لینک دانلود رو مجددا بررسی میکنید ... ؟ قابل دانلود نیست
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    لینک بررسی شد و سالم است. موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی