وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

وبلاگ رسمی مهندس علی کسرایی.تلاش بر این است تا تجربیاتم رو بدون واسطه در اختیار علاقمندان قرار دهم

آخرین نظرات
پیوندها

Service-level Agreement

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۱۳ ب.ظ

دوستان عزیزم ...

دوری از شماها برایم عذابیست. بخصوص هنگامی که خالصانه کنارتان نیستم تا پاسخگویی بی ادعا برای سئوالات باشم . از آن جایی که همه ی شماها فهمیدید که من آدم دل نازکی هستم خواستم که حق مطالب را برای پرسش های روتینگ ادا کنم . در 2 پست ، سناریوهایی در مباحث Routing زیر شاخه ی PBR یا Policy-based Routing و SLA یا service-level Agreement همراه با زیر شاخه ی Static route و route-map برایتان طراحی کردم . این سناریو ها کامل هستند و با کدهای مربوطه ارائه شدند چرا که پاسخی به پرسش هایی بوده است که با بنده مطرح فرمودید . این سناریو SLA / Static می باشد . امید که مفید واقع شود . در خاتمه پرسش های جدید پیرامون مباحث BGP بودند که تلاش می کنم به سرعت پاسخ بدهم .  یا حق



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۸/۰۴
  • ۶۷۷ نمایش
  • Senior Administrator

Ali Kasraei

علی کسرایی

SLA

service-level Agreement

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی