وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

وبلاگ رسمی مهندس علی کسرایی.تلاش بر این است تا تجربیاتم رو بدون واسطه در اختیار علاقمندان قرار دهم

آخرین نظرات
پیوندها

Access Server On Packet Tracer

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ب.ظ

با عرض سلام و ارائه ادبی دوباره خدمت دوستان فرهیخته ام

این بار به عنوان مبحث تکمیلی در راستـــــــــــــــای ارایه سنـــــــــــــــــاریوی Access Server روی GNS3 برایتان روی Packet Tracer این مبحث پیاده سازی شده است . شکی نیست که این مطلب برای اولین بار است که در ارایه های به زبان فارسی در ایران و در وب ، مطرح شده است . البته  پیاده سازی این سناریو بسیار ساده و در عین حال زمان می برد ولی در ادامه شاهد به درازا کشیدن فیلم مربوطه هستیم ، چرا که آموزش امریست که ناگهان مواردی هر چند غیر مرتبط به ذهن انسان متبادر می سازد و از آنجا که نخواستم دوستان تازه وارد به مباحث از وجود مطالب مذکور بی بهره شوند آنها را ادیت نکرده و CUT ننمودم . در خاتمه شما را دعوت به دیدن و دانلود فیلم مربوطه می کنم . با توجه به طولانی شدن فیلم دیگر نیازی نمی بینم که توضیحاتی ارایه شود . امید که مقبول افتد . فدای دوست

 

Ali Kasraei - Access Server On Packet Tracer - Part 1

 

 

 

Ali Kasraei - Access Server On Packet Tracer - Part 2

 

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۲۳
  • ۱۳۳۷ نمایش
  • Senior Administrator

HWIC

terminal server

علی کسرایی

Ali Kasraei

cisco

Cisco Packet Tracer

نظرات (۲)

خیلی عالی بود جناب کسرایی
من CCNA و CCNP خوندم و با نمرات بالایی کلاس هاش رو پاس کردم ولی شما یه جوری در مورد مسائل خیلی ساده ای مثل DCE و DTE صحبت کردید که احساس کردم هیچی بلد نیستم و مجبور شدم دوباره شروع کردم به مرور کردن و خوندن تمام لینک هایی که داده بودید.
ممنونم از زحماتتون.
لطفا من رو راهنمایی کنید که چطور میتونم شناخت درستی نسبت به شبکه و دنیای سیسکو پیدا کنم و اینطور مثل شما نسبت به مطالب تسلط پیدا کنم.
قدر دان زحمات شما هستم
پاسخ:
امینه عزیز و گرامی
خوشحالم که درد دل های علمی بنده مورد پسند واقع شده.بنده همیشه عقیده داشتم و دارم که هیچ چیز از عالم غیب بر ما نازل نشده و همه چیز این علم ، در منابع سیسکو موجود است. ولی موردی که ما را متبحر نشان می دهد ، فقط و فقط در مطالعه شبانه روزی و تمرین و بدست اوردن تجربه کاریست. همین. بخلطر داشته باشید که یادگیریه علم ، ساده تر از نگهداری از علم است. نگهداری توان عملیاتیه شما ، بستگی به تمرین ها و مطالعات همه روزه ی شما دارد. براتون دعا می کنم و انشاالله موفق باشید. یا حق
بسیار عالی ، با تشکر فراوان
پاسخ:
جناب مهندس شریعتی
قدردان الطاف حضرتعالی هستم. فدای دوست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی