وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

وبلاگ رسمی مهندس علی کسرایی.تلاش بر این است تا تجربیاتم رو بدون واسطه در اختیار علاقمندان قرار دهم

آخرین نظرات
پیوندها

CCIE NAT Task's

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۷ ب.ظ

با سلام و ارائه ادب حضور شما ارجمندانم

یادداشت ویدئویی حاضر تحت عنوان CCIE NAT Task ؛ جوابیه ای به دریافت ایمیلی از ابلهیست angryکه بانی تولید این فیلم شد و تقدیم می شود به شما عزیزانم و مهربانانم heart. چرا که باعث شد تا مطلبی دوباره بحضورتان ارائه گردد . امید که مقبول افتد laugh. ضمن عذرخواهی wink از کاربرد الفاظی که در شان شما عزیزان نبود ( هزاران بار دور از جان شماها  crying ) ؛ فقط به عنوان درد heart دل در نظر گرفته و اگر آن سخنان را به حق یافتید ، شما هم جملات کاملا مادبانه خود را برای ادب کردن آن شخص بر روی همین یادداشت ارائه نمایید yes . فدای شما . 

 

 

CCIE NAT Task's

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۱۶
  • ۲۴۵۲ نمایش
  • Senior Administrator

task

NAT

علی کسرایی

Ali Kasraei

CCIE

نظرات (۱۳)

مهندس اولا که دستت درد نکنه بابات ویدئو
ولی خدایی خدایی این بنده خدا فکر نکرده بود رو این مسئله به این سادگی؟!
من که خودم چیز زیادی بلد نیستم اما همونطور که گفتی اینارو تو CCNA بوسیدیم گذاشتیم کنار.آخه آدم چجوری روش میشه بگه این CCIE Task هست؟! :)))
اما ار حق نگذریم آموزش شما بسی مفید و ارزشمند است

نکن با خودت این کارارو.حرص نخور.تو حاشیه هم نرو.دورو بر پر از حاشیه است.
پاسخ:
با سلام حضور مهندس صحیحی . دوست عزیز و فرهیخته ام
راستش فکر کنم بیشتر از همه ، شما می دانید که نه در حاشیه ها هستم و نه اهل حاشیه پردازی . این فیلم هم همانطور که فرمودید در واقع دیزاین ساده ای دارد ولی اصلا جز مباحث رسمیه CCNA نیست و عموما بنده خودم اینها رو در کلاس CCNA ام به شاگردانم تدریس می کنم و از نظر علمی ؛ سناریوی دوال هومینیگ ، جز دیزاین CCIE هست و البته اضافه کنم که سازمانهای بسیار بخاطر نداشتن این سلوشن ، مجبور به خرید روترهای زیادی شدند و ... در خاتمه ضمن قدردانی از شما عزیز و گرامی ، عرض کنم که تسک هایی به مراتب از این ساده تر ، جز تسک های CCIE هستند . مانند پسورد گذاریها ، VTP و اینتر-ویلن روتینگ و ... اما مهم افتادگی است که همه ما باید داشته باشیم. همیشه گفتم . باز هم می گویم ... همه علم شبکه ، وارداتیست . ما خوشه چین مخترعین این تکنولوژی ها هستیم . هیچ کس نباید خود را اولین یا آخرین محقق تکنولوژی شبکه بداند و البته در نهایت ، همه مسیر شبکه ، جستجوست . دوستتون دارم . فدای دوست
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما استاد گرامی

با تشکر از ویدیوی عالی و مفیدتون و این که با تمام مشغلتون وقت میذارید برای انتشار دانشتون

استاد میخواستم بدونم شما کجا تدریس می کنید و آیا امکان استفاده آنلاین از کلاس های شما وجود داره؟

مورد دیگه این که چرا استاد مجموعه آموزشی به بازار ارائه نمی کنید؟
این جوری مشکل ما بچه های شهرستان هم حل میشه و می تونیم از وجود اساتید با دانش و حوصله ای همچون شما بهره ببریم.
پاسخ:
سلام دوست روشن و وبلاگ سازه من
خوشحالم که وبلاگ بنده مفید بوده. بله. بنده کلاس های اموزش انلاین دارم و با سرورهایی با کیفیت برای دوستان. الان از اقصی نقاط ایران و جهان از سرویس اموزشی بنده استفاده می کنند. شما هم می تونید. برای شرکت در کلاسهای اموزش انلاین لطفا تلفنی هماهنگ کنید. ۰۹۱۷۶۰۱۲۰۹۸
موفق باشید. یا حق
سلام و وقت بخیر ...ببخشید شما میتونید جزییات MSTPرو برام توضیح بدین؟ممنونتون میشم چون واقعا کارم گیره
پاسخ:
سلام عزیز ...
بالواقع جزییات هیچ مطالبی مانند mstp را نمی توان در محیط چت توضیح داد. و این از معضلات چت است. در صورت صلاحدید ، به اطلاع می رساند که کلاس های آموزشی آنلاین بنده از دو هفته دیگر شروع میشن. برای استفاده و شرکت در کلاس ها لطفا تلفنی هماهنگ کنید. موفق باشید
  • محمد مجتبایی
  • سلام
    با احترام و ارادت از شما استاد عزیز بینهایت تشکر و قدردانی میکنم از این آموزشهای شما.

    محمد مجتبایی
    پاسخ:
    دوست ارزشمندم
    بنده قدردان بزرگواری شما هستم. برای شما دعا می کنم.یا حق
    سلام
    من دوره ی ccna رو تو پکت تریسر گذراندم.توی راه اندازی gns3 به مشکل برخوردم.آخرین ورژن رو از سایت gns3 دانلود کردم و نصب کردم.ios رو اضافه کردم تستش اجرا شد.dynamips رو تست کردم مشکلی نداشت ولی وقتی روتر رو run میکنم و پنجره کنسول رو باز میکنم باز میشه ولی هیچی توش نیست! عین نوت پد هرچی بخوای میتونی توش بنویسی!
    چه کار کنم؟
    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم. 
    پاسخ شما طولانیست و در توان بنده نیست که در چت پاسخگو باشم. لطفا تلفنی تماس بگیرید تا کامل کمکتون کنم. فدای دوست. 
    سلام اقای کسرایی عزیز 
    به نظر من باید بهش میگفتین خودش بره بخونه این سناریو در کتاب  volume II TCP/IP CCIE   سیسکو هست  و برو مطالعه کن  مرسی از آموزش خوب شما در این ویدیو

    پاسخ:
    فدای شما. دقیقا همینطوره. البته بنده ریفرنسش رو فراموش کرده بودم و این سولوشن را سالها پیش دقیقا از همین کتابها خوانده بودم. ولی در این مورد از حفظ و بدون مراجعه به کتابی جوابیه و سولوشن رو یاد دادم. مرسی که برای دوستان ریفرنس را معرفی فرمودید. وقتی انسان چیزی رو کامل یاد بگیرد دیگر گاهی بطور ناخداگاه پاسخگوست و دیزاین شبکه در خونش می رود. فدای دوست
    سلام
    از ویدئو تون ممنونم.
    خیلی عصبانی بودید! مگه چی گفته بوده؟!
    در هر صورت سبب خیر شده. خدا زیادشون کنه!
    پاسخ:
    سلام دوست من ...
     فدای شما . حال و روزی بود که گذشت . نوش جونتون . همینکه مفید بوده خوشحالم . فدای دوست
    سلام استاد  الحق سایت عالی دارین  خیلی به مباحث شبکه علاقه مندم  از امروز که سایت شما رو دیدم دو چندان شد میخواستم بدونم اگه بخوام شبکه رو شروع کنم از کجا باید چطور ....منظور بیسش هست
    ممنون میشم اگه راهنمای کنید
    استاد اگه بتونی یک مقاله برای کسانی که میخوان شبکه رو شروع کنن یک نقشه راه ارائه بدین خیلی عالی
    واقعا ممنون ازتون
    موفق موئید باشد

    پاسخ:
    حافظ مهریان ...
    سلام و خوشحالم که مطالب مورد استفاده شما قرار گرفته است .
    به روی چشم . به امید خدا ؛ فیلمی آموزشی در این خصوص در آینده ی نزدیک ارایه خواهد شد .
    فدای دوست
  • مهران بختیاری
  • با سلام .سناریوتونو دیدم مثل همیشه خوب و عالی بود و مثل همیشه به جز تشکر و سپاس چیزه دیگه ای ندارم بگم . طرفی که به شما ایمیل داده  از دسته  همون ادمایی هستش که اون پایینا سیر میکنن ولی سر شونو گرفتن بالا و فکر میکنن بالاهن . در جواب این ادم باید گفت که شمایی که  الان سناریو گندت nat ساده هستش بی خود میکنی به کسی که سالها تو این رشته پیراهن پاره کرده جسارت میکنی . وقتی فهمیدم محتوی ایمیلش چی بوده هم خندم  گرفت و هم ناراحت شدم   . به نظر من همچین ادمایی هرگز به موفقیت دست پیدا نمیکنن و لازمه موفق شدن اینه که  باید همیشه شاگرده ، شاگرده شاگرد باشیم و از همه درس بگیرم تا به اون سر منزل مقصودی که میخواهیم  برسیم . باز هم سپاس   
    پاسخ:
    مهران عزیز ...
    فدای شما . راستش خودم اصلا از لحن خودم ، هر چند که بسیار تلاش کردم تا به دوستان ارجندم بر نخورد ، راضی نیستم . فقط خواستم تلنگری باشد برای بعضیا که لااقل اگر حرف زدن بلد نیستند ، قاعده حرف نزدن را بیاموزند . فدای دوست
    درود بر استاد کسرایی

    استاد آپارات به شدت کیفیت ویدئو ها رو پایین میاره و لینک مستقیم هم بعضا نمیده .
    واقعا حیفه که این ویدئو های باارزش کیفیتش کم بشه . من وب سایت زیر رو پیشنهاد میدم لطفا برسی کنید و تجدید نظری داشت باشد .

    http://www.hiclip.ir

    سپاس
    پاسخ:
    دوست عزیزم . سایت معرفی شده شما را بررسی کردم . متاسفانه برنامه ای برای بردن فایل هایم به آنجا ندارم . این نه بخاطر تازه کار بودن وب مربوطه است . بلکه گرفتاریهای کاری و دست تنها بودنم و اینکه حجم زیادی از داده هایم روی آپارات هستند ؛ مانع می شود تا بتوانم کاری برای این موضوع انجام بدم . انشاالله به زودی دامین خودمو که راه اندازی کردم دیگه این مشکلات حل میشند . مرسی که به فکر بنده بودید . قدردانم . فدای دوست
    سلام استاد. خدا شاهده اهل تملق نیستم!!
    ولی شبیه شما هم به ندرت دیدم. این سناریو هایی که به رایگان واسه من و امثال من تهیه می کنید خیلی گرونه :-)
    در کل خیلی ممنون. کاش همه یاد بگیریم زکات علمو اما واسه شما از زکات گذشته!!!
    پاسخ:
    سعید جان عزیزم ....
    تشکر از لطف شما. بنده فقط وظیفه ام رو در مقابل خدای خودم انجام می دم و راستش توقعی از هیچ کس ندارم. ولی همه انسانیم و یک موشت پوست و استخوان. خلاصه ادم دلش به درد می یاد وقتی ادمهایی رو می بینه که اینقدر بی معرفت هستند و قدر هیچ چیز و هیچ کس را نمی دانند و تازه وقتی کنارشون میشینی کلی اظهار نظرهای کارشناسانه سیاسی ، اخلاقی ، خانوادگی ، عرفانی ، و هزارتای دیگه می کنن. عاقا جان. نمی خواد در مورد اینهمه موارد حرف بزنیم. همین که فقط ادم باشیم ، انسان باشیم کافیه به خدا. فدای هر چی ادم با معرفته. فدای دوست
    بسیار عالی و خسته نباشید.
    پاسخ:
    بهزاد عزیز ...
    قدردانم. خوشحالم که مطالب مورد پسند بوده است. شاد باشید. 
  • محسن عروجی
  • پاسخ:
    محسن جانم ... 
    با کمال میل. حتما سر می زنم و در کنارتان هستم. فدای دوست. 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی