وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

Cisco & MicroSoft Tech : English , Persian / تکنولوژی های سیسکو و مایکروسافت

وبلاگ پژوهشی - آموزشی دانش شبکه

وبلاگ رسمی مهندس علی کسرایی.تلاش بر این است تا تجربیاتم رو بدون واسطه در اختیار علاقمندان قرار دهم

آخرین نظرات
پیوندها

Packet Tracer 6.2 - Site to Site V P N + IPSec

دوشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ

سلامی دوباره

در استانه بهار 1394 گویا کمی پرکار شدم . به دنبال اطلاع رسانی خبر انتشار ورژن های جدید Cisco Packet Tracer گفتم کمی هم در مورد فیچرهای جدید امنیتیه ASA مطلب ارایه بدم . توضیحات به زبان اصلی اش را ارایه دادم تا موردی از قلم نیافتد . مبحث Site to Site V P N همراه با پیاده سازی IPSec بحث حاضر این یادداشت است که ضمن ارایه سناریویی قابل پیاده سازی به توضیح آن می پردازد . فدای دوست


نظرات (۱)

با سلام و عرض تشکر خدمت دوست گرامی.

بنده نیازمند کرک لایسنس gns3 iou vm 1.4.6  و ورژن 1.5a2 هستم. در ضمن جهت اجرای سناریوهای سوییچ 6500 ، 4500 ، 7600 نیازمند ios های کامل هستم. در صورت داشتن این فایلها به برادر دانشجوت کمک کن.
با تشکر فراوان از استاد گرامی.
پاسخ:
سلام دوست ارجمندم
در خصوص ios های درخواستی ، کلا باید عرض کنم که امکان ران کردن انها اصلا در gns3 وجود ندارد.اگر وجود داشت حتما تقدیم می کردم. در مورد کرک باید عرض کنم که اصلا چیزی بنام کرک وجود ندارد.احتمالا شما فایل لایسنس gns3را می خواهید که اگر اینطوریست در تلگرام برایم پیام بگذارید تا برایتان ارسال کنم.فدای دوست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی